Townsville, Magnetic Island en White Sundays

18 oktober 2018 - Yeppoon, Australië

Zondag zijn we doorgereden via Tullie Gorge naar Townsville, we hadden een mooie camping met uitzicht op Magnetic Island. Het is wel erg warm langzaam beginnen we hier een beetje aan te wennen. Gerda heeft erg last van de muggen en zandvlooien helaas, veel antimuggen spray gebruiken is het advies. Maandag zijn we naar Magnetic Island geweest, een echt tropisch eiland met mooie natuur en prachtige stranden. Bep en Jacques zijn even wezen snorkelen, helaas was er niet veel te zien en paar vissen en roggen maar geen echt rif. Dinsdag zijn we naar Airlie Beach gereden een rit door een echt Australisch landschap en langs Mango boomgaarden. Gisteren zijn we met een boot naar een snorkel plek geweest en hebben we de White Sundays bezocht. Zowel het snorkelen als de White Sundays waren prachtig, we hebben er alle vier enorm van genoten. Verschillende foto's van de eerste week toegevoegd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annie:
    18 oktober 2018
    Fijn om te horen dat het goed gaat en jullie ook genieten van Australië!
  2. Michiel:
    22 oktober 2018
    Jammer van het weer bij de Whitsundays als ik de foto's zo zie. Zou zo weer terug gaan :)