Port Douglas, Daintree rainforest en Mosmann

13 oktober 2018 - Kurrimine Beach, Australië

Zo camper is opgehaald en we zijn naar Port Douglas gereden. Flink boodschappen ingeslagen, en toen naar de camping gereden. Dit was een erg mooie route langs de kust. Op de camping samen de camper ingericht en toen lekker uitgerust. Het strand is erg mooi, zie de foto, we hebben lekker gezwommen in het heerlijke warme water. Het is hier echt tropisch warm dus dat is wel even wennen.

We gaan vroeg naar bed en zijn er ook weer vroeg uit, leven begint hier rond 06 uur. Dan hebben we wel een hele dag om al het moois te gaan bekijken

Vandaag 13 oktober zijn we naar Daintree Rainforest en Mossman gorge geweest. Schitterende natuur en een prachtige waterval helaas werd zwemmen afgeraden ivm de regen. Mooie vlinders, een hagedis en verschillende aparte vogels gezien.

Vervolgens rustig naar Kurrimi beach gereden, daar staan we vanavond op King Reef resort. Wat we morg en gaan doen horen jullie in het volgende verslag dan zal ik wat meer foto,s en een filmpje toevoegen.