Brisbane, Gold Coast, Byron Bay en Corindi beach

25 oktober 2018 - Corindi Beach, Australië

Daar zijn we weer met een kort verslag van onze belevenissen Down Under. We zijn dus doorgereden naar Brisbane, een mooie stad helaas te weinig tijd om uitgebreid te bezichtigen. De combinatie van oude gebouwen tussen de nieuwe hoge wolkenkrabbers is apart. Soms zit er maar 10cm tussen een historisch gebouw en een nieuw gebouw.Een klein stukje van de botanische tuinen bezocht een prachtig stukje natuur midden in de stad.

De volgende dag doorgereden naar de Gold Coast een grote rij hotels langs het strand, veel jonge toeristen. Wel gezellig gegeten met Shane onze neef in een erg goed hamburger restaurant.

Gisteren zijn we eerst naar Byron Bay gereden, een schitterend uitzicht bij de vuurtoren, helaas erg druk zodat we de camper niet konden parkeren. Vervolgens langs de rivier de Clarence verder gereden langzaam op weg naar Sydney. Een groot gedeelte van de route wegwerkzaamheden gehad, veel vertraging dus.We hebben de camper geparkeerd in Corindi Beach.

Vandaag een rustdag, lekker genieten van de zon, even langs het strand gewandeld een mooie zeeslak gezien. Eindelijk een groep kangeroes gezien.

Morgen gaan we weer verder, nog 2 of 3 dagen dan zijn we in Sydney.

1. Annie:
    25 oktober 2018
    Mooie reis, ik reis mee op de tablet!
  2. Mascha:
    25 oktober 2018
    He Jacques,

Zo te lezen en te zien, genieten jullie volop! Ben benieuwd hoe de rest van de reis gaat!
    Geniet ervan!